Powered By Blogger

Tuesday 12 July 2011

i pack..just 015.com

Assalamualaikum w.b.t..

Mmmm...tak pernah dgr pun ipack 015 sblm nih.. "unlimited free call" kata2 tu la menyebabkan aku terlibat mengregisterkan diri untuk 015******** nombor aku dan 015******** untuk mak aku.Aku dah tak tahan la..pasal setiap bulan aku kene bayar > RM 150 untuk bil telefon celcom sahaja..mcm mana boleh jd mahal cmtu sekali?padahal aku cal mak aku je slalu..tunang aku free je cal.sungguh aku kesal n kecewa ngn celcom.Tapi apakan daya..kene truskan gak....hari ni..tgh perut lapar..n tgh menunggu sahabat yg blm tiba utk makan..sambil2 je tgk i pack 015 nih..fantastic btollah..mmg benda nih yang boleh mengurangkan aliran duit masuk ke celcom.tapi aku tak tau la sejauh mana "die" membantu aku...baru je nk cuba..Takut plak..die ade cara lain nk kikis duit aku..mmm haru sungguh...tapi ..aku cuba..aku dah kuar duit rm 100 pun utk 2 pack..Mintak2 untung la utk jangka masa panjang.Ngn mak 015..ngan fiance 019 , yg menipu... Berbalik kepada i pack 015 tadi..kelebihannya x payah pki 2 simcard sebab die tumpang je line sedia ada.Both line on..x perlu terminate mn2 pun..mmm harus cuba la nih...so..boleh la aku berborak dgn bonda dan ayahanda tercinta selama mana pun..boleh la nak tanya resepi nak masak ke..boleh la tanya apa mak n abah buat..hari2 la tanya mak makan ape..mmm best...boleh jugak l e borak2 ngn niece yg comel with unlimetd free call..x perlu la mak cakap " dah..dah...abis credit makngah nti"...hehehe...bijak tak aku??bijak..bijak...jgn kene tipu lg dah....wassalam..

0 comments:

Post a Comment

Tuesday 12 July 2011

i pack..just 015.com

Assalamualaikum w.b.t..

Mmmm...tak pernah dgr pun ipack 015 sblm nih.. "unlimited free call" kata2 tu la menyebabkan aku terlibat mengregisterkan diri untuk 015******** nombor aku dan 015******** untuk mak aku.Aku dah tak tahan la..pasal setiap bulan aku kene bayar > RM 150 untuk bil telefon celcom sahaja..mcm mana boleh jd mahal cmtu sekali?padahal aku cal mak aku je slalu..tunang aku free je cal.sungguh aku kesal n kecewa ngn celcom.Tapi apakan daya..kene truskan gak....hari ni..tgh perut lapar..n tgh menunggu sahabat yg blm tiba utk makan..sambil2 je tgk i pack 015 nih..fantastic btollah..mmg benda nih yang boleh mengurangkan aliran duit masuk ke celcom.tapi aku tak tau la sejauh mana "die" membantu aku...baru je nk cuba..Takut plak..die ade cara lain nk kikis duit aku..mmm haru sungguh...tapi ..aku cuba..aku dah kuar duit rm 100 pun utk 2 pack..Mintak2 untung la utk jangka masa panjang.Ngn mak 015..ngan fiance 019 , yg menipu... Berbalik kepada i pack 015 tadi..kelebihannya x payah pki 2 simcard sebab die tumpang je line sedia ada.Both line on..x perlu terminate mn2 pun..mmm harus cuba la nih...so..boleh la aku berborak dgn bonda dan ayahanda tercinta selama mana pun..boleh la nak tanya resepi nak masak ke..boleh la tanya apa mak n abah buat..hari2 la tanya mak makan ape..mmm best...boleh jugak l e borak2 ngn niece yg comel with unlimetd free call..x perlu la mak cakap " dah..dah...abis credit makngah nti"...hehehe...bijak tak aku??bijak..bijak...jgn kene tipu lg dah....wassalam..

No comments:

Post a Comment


 

my blog , my story | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform