Powered By Blogger

Thursday 7 July 2011

Nak kurus la..

Berat badan bertambah dah..shape dah tak tentu arah..mmmmm betul2 runsing ler..makan mcm biasa je.Nape ek???Rasa2 nye metabolism dah jatuh merudum kot..Orang ckp kene rajin exercise, tapi dah buat..betul..x tipu ler..masih gemok..apa la nak wat nih..asik kene kutuk je..nasib baik ade mr A yang sentiasa menerima kekurangan n support gak klu aku nk kurus..x tau la plak, mana satu die nak.aku kurus ke..mcm nih..hhmmm..x pe la..asalkan die redha..tp aku???banyak baju x cantik utk dipakai oleh aku si lemak carrier nih..banyak btul la masalah kalau jd gemok nih..baju cantik2 x boleh pakai..susah nak fit ngn jean..pki tudung pipi terkeluar..adosss..berat sungguh la statement2 nih..rasa2nya factor usia pun mempengaruhi..tambahan pulak bl di zoom kt cermin bilik air, byk btul fine line dah terbentuk..kene wat sesuatu nih..

0 comments:

Post a Comment

Thursday 7 July 2011

Nak kurus la..

Berat badan bertambah dah..shape dah tak tentu arah..mmmmm betul2 runsing ler..makan mcm biasa je.Nape ek???Rasa2 nye metabolism dah jatuh merudum kot..Orang ckp kene rajin exercise, tapi dah buat..betul..x tipu ler..masih gemok..apa la nak wat nih..asik kene kutuk je..nasib baik ade mr A yang sentiasa menerima kekurangan n support gak klu aku nk kurus..x tau la plak, mana satu die nak.aku kurus ke..mcm nih..hhmmm..x pe la..asalkan die redha..tp aku???banyak baju x cantik utk dipakai oleh aku si lemak carrier nih..banyak btul la masalah kalau jd gemok nih..baju cantik2 x boleh pakai..susah nak fit ngn jean..pki tudung pipi terkeluar..adosss..berat sungguh la statement2 nih..rasa2nya factor usia pun mempengaruhi..tambahan pulak bl di zoom kt cermin bilik air, byk btul fine line dah terbentuk..kene wat sesuatu nih..

No comments:

Post a Comment


 

my blog , my story | Copyright © 2011
Designed by Rinda's Templates | Picture by Wanpagu
Template by Blogger Platform